.......................................η κατάσταση του ανθρώπου που ζει ως αλήτης // αληταρριό: ...μαζεύτηκε ολη η αλητεία
........................................................για τον Άνθρωπο και τις αξίες που χάνονται στην εποχή μας...

Οι περισσότεροι από εμάς δεν ζούμε τα όνειρά μας, επειδή ζούμετους φόβους μας

Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Ξεπουλάνε για ένα παρά τον ΟΣΕ και την Αγροτική...


- Ποιο είναι το πρόγραμμα για λιμάνια- αεροδρόμια
- Χρονοδιάγραμμα αποκρατικοποιήσεων θα παρουσιάσει η κυβέρνηση στην τρόικα



Στα χέρια ιδιωτών ΟΣΕ και θυγατρικές τραπεζών με διαδικασίες εξπρές

Με διαδικασίες-εξπρές προχωρεί η κυβέρνηση στην αποκρατικοποίηση του ΟΣΕ και της Αγροτικής Τράπεζας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Έθνους της Κυριακής, οι δύο ιδιωτικοποιήσεις αποτελούν το εναρκτήριο λάκτισμα του νέου προγράμματος και θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες ημέρες. Στόχος είναι να σταλεί μήνυμα στις αγορές και στους Ευρωπαίους εταίρους για ισχυρή πολιτική βούληση και αποφασιστικότητα στην προώθηση των διαρθρωτικών αλλαγών.


Όπως αναφέρει η εφημερίδα, επτά ειναι οι βασικές προτεραιότητες στην οικονομική πολιτική που θέτει ο νέος υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας. Πρώτη, η επιμήκυνση της δημοσιονομικής προσαρμογής και η ανάσχεση της ύφεσης.
Η αρχή γίνεται με τον ΟΣΕ και την Αγροτική. Σύμφωνα με πληροφορίες έχει αποφασισθεί η εκχώρηση σε ιδιώτες του λειτουργικού έργου του ΟΣΕ, για τον οποίο φέρεται να έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον εταιρείες από Κίνα, Ρωσία, Γαλλία, Γερμανία και Ρουμανία. Για την Αγροτική Τράπεζα το κυβερνητικό σχέδιο προβλέπει ότι σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει μια διαδικασία ιδιωτικοποίησης μέσω πώλησης ή κλεισίματος σε θυγατρικές εταιρείες που έχει η Αγροτική.
Επίσης, σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, με βασικό χρηματοδοτικό εργαλείο τις συμπράξεις του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα (ΣΔΙΤ) θα επιχειρηθεί η υλοποίηση αναπτυξιακών έργων και επενδύσεων σε υποδομές όπως αυτοκινητόδρομοι, αεροδρόμια, λιμάνια, σιδηρόδρομοι, γέφυρες, αστικές υποδομές, σχολεία, μουσεία, νοσοκομεία κ.ά. 
Στόχος είναι η διεύρυνση και ο εμπλουτισμός των προγραμμάτων που θα ενταχθούν στις ΣΔΙΤ, και η υλοποίηση σημαντικών αναπτυξιακών έργων που «μένουν στα χαρτιά» κυρίως εξαιτίας της έλλειψης πόρων του Δημοσίου λόγω της δημοσιονομικής στενότητας.
_______________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου